S z a l l e r d a m
jöttünk láttunk szíttunk
2009-02-09
hol a bringám?
A 2. Világháború után a vert német sereg fejvesztve menekült Hollandiából. A katonák nagy része, egyéb csapatáthelyezési módok hiányában, lopott magának egy kerékpárt és azzal távozott. A hollandok a mai napig nem tudták ezt megbocsátani (nem a sietve távozás, hanem a lopás tényét), úgyhogy német csapatok elleni focimeccseken mindig azt skandálja a tömeg, hogy "Wo ist mein Fahrrad?" - ezzel utalva a megalázó vereségre és az aljas cselekedetre. Az én fülemben is ezek a szavak visszhangzanak, mióta megtudtam, hogy ellopták szeretett Gazella kerékpáromat. Béke poraira.
Szaller 09:47  
1 Comments:
  • At 2009. 03. 04. 23:47, Blogger Unknown said…

    Ó, szegény. Ez az első bringád, amit ott elloptak, Szalleri? Mivel lakatoltál?

    Bringás haveri részvétem :(

    Valaki azt írta egy blogon, hogy azután vett összecsukható bringát, miután megunta, hogy mindig ellopták a ház elé lakatoltat. Most mindig beviszi magával az épületekbe (otthon, melóhely, üzletek). Én is egy (összecsukható) Dahon Speed D7-et vettem, de én a méret miatt. A 7 sebesség miatt még a dimbes-dombos Madridban is jól használható, kényelmes, gyors bringa. Az ingázók választása. :)

     
Megjegyzés küldése
<< Home
 


profildamdallamdam

klikkdamannodam



BLOGGER