S z a l l e r d a m
jöttünk láttunk szíttunk
2007-09-03
bezár a bűnbarlang
Mondtam már, hogy felmondtam az albérletemet? Azóta eltelt egy hónap, de még nem találtam semmit, igaz, keresni se nagyon értem rá. A héten újabb stratégiai megbeszélés várható Andival és Hajnival, a leendő lakótársakkal. Ezúttal az én sörköröm következik, mert ez a találkozók igazi apropója. Szeptemberben megint sűrű programom lesz (Portugália-szervezés, egy hét Budapest, stuttgarti hétvége, esetleg Oktoberfest, majd Katóék Amsterdamban). Már látom előre, hogy az ingatlanos ismerőshöz (Barney) kell fordulnunk a végén, pedig se szívességet nem szerettünk volna kérni, se jutalékot fizetni senkinek. Persze ebben a bolond városban semmi nem úgy működik, ahogy gondolná az ember, úgyhogy valójában mi teszünk szívességet Barney-nak, ha a lányok felhívják. Just for fun.
Szaller 08:45  
0 Comments:
Megjegyzés küldése
<< Home
 


profildamdallamdam

klikkdamannodam



BLOGGER