S z a l l e r d a m
jöttünk láttunk szíttunk
2007-06-25
az én falum
Amszterdam kisebb, mint gondolná az ember, az idővel pedig látványosan zsugorodik. Nincsenek távolságok, a nyüzsgő belvárosban alig lakunk néhányan, látásból ismerős majdnem mindenki a környéken, a köszöngető kollégák pedig szinte kikerülhetetlenek, bárhol is járok. Már meg sem lepődöm, hogy újabb és újabb helyekre tévedve is ugyanazokat az arcokat találom. El lehet képzelni, mekkora feltűnést okoz ebben a közegben Michael és az én párosom. Mint valami burleszkfilmben: a kétméteres cingár fekete és kicsivel alacsonyabb, de annál bozontosabb haverja, akik mindig mindent másképp csinálnak, mint a többiek. Külön-külön is kilógunk a sorból, de együtt aztán egyből megjegyez magának mindenki. Ez azért fontos, mert mióta lelépett a cégtől, mindenki rajtam keresi őt. Hosszú sztori, a lényeg, hogy kedvenc kollégám sajnos már csak ex-kolléga. Ebben az esetben viszont az egész falu és az üzem is rajtam keresztül tartja vele a kapcsolatot, mindig kérdezik, hogy mi van vele, hol hagytam őt. Én meg nem árulom el senkinek, hogy valójában kirúgták, hiszen az igazság az, hogy kiszabadult. Köszöni, most már jól van!
Szaller 00:08  
0 Comments:
Megjegyzés küldése
<< Home
 


profildamdallamdam

klikkdamannodam



BLOGGER