S z a l l e r d a m
jöttünk láttunk szíttunk
2007-01-13
csináld magad
Ma végre összehoztam az internetet a (már nem is olyan) új albiban. Kaptam egy passzwördöt és egy doe-het-zelf csomagot, amiben gyakorlatilag csak a kábelek és a csatlakozók voltak, de hogy szoftveresen mit kell beállítani, arról sehol semmi infó. A szolgáltatóm weboldalának egy titkos bugyrában megtaláltam a létfontosságú adatokat (PPPoA, VC-Mux, VPI=8 VCI=48), de hogy idáig egyáltalán eljussak, két jelentős problémával is meg kellett küzdenem:
1) az egész webszájt hollandul van,
2) amíg nincs beállítva a modemem, addig nem tudok csatlakozni az internetre, hogy elolvassam a modembeállításokat.

A jelek szerint sikerrel jártam. Most értettem meg, mit is jelent a doe-het-zelf.
Szaller 22:00  
1 Comments:
Megjegyzés küldése
<< Home
 


profildamdallamdam

klikkdamannodam



BLOGGER