S z a l l e r d a m
jöttünk láttunk szíttunk
2006-09-16
Van Gogh és Nemo
Voltam művelődni múlt hétvégén is, péntekenként a Van Gogh Múzeum meghosszabbított nyitvatartással, koncertekkel kedveskedik, nekem meg van éves múzeumbérletem, így nem kerül semmibe. Ezúttal, az időszakos kiállításhoz kötődően, egy japán DJ játszott, majd volt egy táncelőadás, végül pedig egy, a tokiói hangulatok által ihletett jazzkoncert. Ez a gyakorlatban úgy nézett ki, hogy senki nem a hagyományos módon játszott a hangszerén. A hárfás hölgy a hangolókulcsokkal verte a csavarokat, néha a húrokba tépett egyet, a nagybőgős is inkább csak dobolt, a klarinétos pedig hihetetlen átszellemült képpel fújt mindenfélét, csak dallamokat nem. Mindehhez még a fent említett DJ kevert a tokiói metróban felvett háttérzajokat. Tiszta tokikakiofónia!
Ezzel jó magasra tettem a mércét, úgyhogy másnap inkább a helyi csodák palotájába mentem, hogy megismerjem a fizika és a biológia rejtelmeit. A kiállítás profi volt, egytől-egyig minden interaktív módon volt bemutatva, hogy minden gyerek és felnőtt játszva tanuljon.

Szaller 12:08  
0 Comments:
Megjegyzés küldése
<< Home
 


profildamdallamdam

klikkdamannodam



BLOGGER