S z a l l e r d a m
jöttünk láttunk szíttunk
2006-09-16
Cronenberg és ArtOlive
A tegnap estém sűrűre sikeredett. Munka után megnéztem egy új fotókiállítást, itt a közeli "foam"-ban, majd átszeltem a várost, hogy odaérjek a David Cronenberg filmklubba. Vicces egy mozi volt, alatta konditerem, úgyhogy végig hallottuk a súlyok összekoccanását. A berendezés megvolt vagy ötven éves, az előadás késve indult, mert először nem volt hang. Piros műbőrrel bevont műanyagszékek, recsegő parketta, a bugyirózsaszín papírra nyomtatott jegyen pedig, mint régen a tombolaszelvényeken, egyetlen szám szerepelt. Az enyém a 483-as, pedig csak heten voltunk az előadáson. A film angolul ment, angol felirattal, egyébként nagyon tetszett. Ugyan most nem a horror volt a középpontban, mint más Cronenberg filmeknél, de azért a végére itt is eldurvultak a dolgok. Miután jól beparáztunk a filmen, az emeletről egy kivilágítatlan folyosón kellett lebotorkálni a kijárathoz, de az zárva volt, mivel a konditeremből már elmentek az erős emberek. Lassan kezdett pánikhangulat lenni, úgyhogy inkább visszabotorkáltam a mozigépészért, hogy ugyan engedjen már ki. Megúsztuk.


Ezután átmentem a közelben egy régi ipari csarnokba, ahol egy kiállítást nyitottak meg éppen, volt welcome drink, mindenféle fiatal tervezők és művészek alkotásai, a kisteremben üvöltött a retró és elektronikus zene keveréke, majdnem olyan volt, mint a Tűzraktér. Az ingyen piával kezdtek elfogyni a népek is, úgyhogy néhány kattintás után eljöttem haza. Azért még lefotóztam néhányszor a Magere Brugot is, abból sosem elég.
Szaller 12:50  
1 Comments:
  • At 2006. 09. 26. 22:25, Anonymous Névtelen said…

    Az utolso nehany bejegyzesed nem olvashato a blogon, megnezned mi a baj? Az utolso amit megkaptam szept 18-i

     
Megjegyzés küldése
<< Home
 


profildamdallamdam

klikkdamannodam



BLOGGER