S z a l l e r d a m
jöttünk láttunk szíttunk
2006-09-27
bérelj szobát, fess a falára egy képet
Múlt héten megnéztem jónéhány albérletet, árban nagyjából mind egyforma volt, csak méret, elhelyezkedés, felszereltség, állapot tekintetében volt némi különbség. Vidékre semmiképpen nem akartam költözni, itt a városban pedig mindegyik lakás kurva drága, még holland viszonylatban is, olcsóbb környéken pont nincsen kis lakás, hanem egy nagyobbat adnak ugyanannyiért. Megemlíteném, hogy még nem kaptam fizetést és ki kellett köhögni egyhavi lakbért, két hónap kauciót és a közvetítő borsos jutalékát. Nem egyszerű manapság a világjárók helyzete! Először akartam tartani egy ügydöntő népszavazást itt a blogon, de nagyon felpörögtek az események és elintéztem mindent, mielőtt hozzáértem volna a billentyűzethez.

Szóval, ugrott a kétszintes, két teraszos, két vécés kéró az egyik külső kerületben, szintén kilőve a teljesen berendezett piroslámpás negyedbeli lepukkant lakás, illetve a kiskertes, kocsibeállós, központhoz közeli is. Sokáig versenyben volt a szobabérléses alternatíva, ahol gyakorlatilag kap egy ágyat az ember, és a spórolt pénzből nekiáll sörözni a lakótársakkal.

Végül egy ősrégi belvárosi lakás mellett döntöttem, ami gyönyörűen fel lett újítva, nagyon barátságos kis lak, nappali, konyha, hálószoba, fürdőszoba, aztán kész. A lakásban nincs bútor, nincs vendégszoba, se tetőterasz, se parkoló a ház előtt, de minden egy köpésre van és úgy lakjuk be, ahogy nekünk tetszik. Éci már neki is állt a belsőépítésnek, én meg hordom át a cuccokat a másik lakásból. A lépcsőház olyan keskeny és alacsony, hogy szerintem a bőröndöm is alig fog elférni, a bútorokat pedig az ablakon át kell majd beadogatni a második emeletre. Jó móka lesz, már alig várom! :-)

Egy hétig hálózsákban alszom az üres lakásban, aztán hazaugrok a maradék cuccokért és Éciért, hogy bepótoljuk végre ezt a hat hetet! Addig is csókolok mindenkit!
Szaller 14:45  
0 Comments:
Megjegyzés küldése
<< Home
 


profildamdallamdam

klikkdamannodam



BLOGGER