S z a l l e r d a m
jöttünk láttunk szíttunk
2006-08-29
A válogatott
Az első benyomás a legfontosabb, állítólag. Már a repülőtéren aggasztó jeleket tapasztaltam, a hirtelen jött zuhéról nem is beszélve. Néhány holland utas, kezében a beszállókártyájával, egyszerűen átgyalogolt a kapun, egyenesen a kifutópálya felé. Visszarángatták őket, majd mindegyiket karonfogva terelték be a buszba. Ami ezután következett, azt a hiányos nyelvtudásomnak tudtam be. Azt gondoltam, a khhhrrrákogáson kívül a nyerítés és a bőgés is bevett dolog errefelé, ugyanis ezt hallottam mindenfelől. Az egyik hangadó éppen mellém ült. Aki viszont mögöttem volt, egyszercsak elkezdte rángatni a hajamat. Na, ez már sok volt, de szerencsére rászólt valaki és erre abbahagyta. Én is annyiban hagytam a dolgot, inkább elkezdtem újságot olvasni, reménykedve, hogy nem ez lesz az átlag színvonal Amszterdamban. Aztán a harmadik cikkből megtudtam, hogy most ért véget az értelmi fogyatékosok Úszó Európa-bajnoksága Budapesten. Igen, a Holland válogatottal utaztam! :-)
Szaller 18:30  
0 Comments:
Megjegyzés küldése
<< Home
 


profildamdallamdam

klikkdamannodam



BLOGGER